måndag 17 maj 2010

a-kassepalavern

Ja, nu tyckte jag det var dags att ringa a-kassan igen o fråga hur det går. Hur går det med mitt ärende? Jag får prata med Cissi som har hand om det. Jaha, hon har inte läst det än, så hon läser lite och så säger hon: men du har ju inte angett att du varit sjukskriven här. Vat te f#ck, var det inte just det jag överklagade att de hade gett mig felaktig info? Börjar det likna Processen??? Nja, har väl inte blivit fängslad ännu, och polisanmälan mot mig drogs tillbaka, men nu är det en nyanställd människa som inte har en susning om vad det handlar om som ska besluta i mitt ärende. Det blir väl till o pynta dessa tusentals riksdaler. och så bye, bye till alltihopa. Nu ut i solen o skaffa motståndskraft! Det behövs hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar