onsdag 10 februari 2010

Blev så glad idag när min kollega skickade en recension i VästerbottensKuriren av vår film som just nu visas på Norrlandsoperan (tom 21/2). En väldigt bra recension med klara analyser. Det fick mig att verkligen längta till vårt nästa projekt, som blivit uppskjutet en tid. Har varit så nedtyngd av allt detta pengatrassel, så jag har blivit så trött, men nu kunde jag känna vad jag verkligen vill lägga min energi på. Musiiiik! Till och med min snälla sjukgymnast trodde att jag glömt att betala för en gång, men det var hon som hade missat som tur var. Ja alltså jag går på träning en gång i veckan hos sjukgymnast med några andra ms-systrar, och nu var mitt frikort slut. Jag blev helt bestört av att "alla" verkar tycka att jag är skyldig pengar just nu. Men kanske förklaringen snarare ligger i att det är februari, och då brukar räkningar komma. Men varför en räkning från ett telebolag jag inte anlitat på flera år? Men de visade sig också ha fel. Kanske är det ett tecken på att även a-kassan kommer att ändra sig angående min skuld! Jag håller tummarna i morgon. Bilden är från animationsrummet hos Astrid Göransson under arbetet med filmen ..nästan som en i familjen. Visas sedan i Västerås från 20/3 Norrlandsoperan VITA KUBEN 28 januari - 21 februari 2010 www.norrlandsoperan.se Västerås Konstmuseum, Västerås, 20 mars - 9 maj 2010 www.vasteraskonstmuseum.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar